headline »

29.5.2024 – 8:56 | 220 zobrazení

V zenu nelze nedělat nic, tam jde o to, dělat NIC. Ale až poté, co to člověku dojde.
A mě to došlo. Asi ještě ne úplně všechno, ale dost na to, abych nečekal, že někdo něco …

Zobrazit celý příspěvek »
wayne’s world

novinky, historky a skazky o účkách, dřevácích a Kamenech.

slowpitch

tě pobaví i vyřídí. Hra pro týpky a borkyně.

Baseball muži

královská pálkovací hra pro chlapy a kluky.

Fastpitch ženy

neboli softball v dámském provedení. Jednou bude.

mládež

aneb přípravka. To nejcennější co máme.

Home » klepy, výlety a cestování, wayne's world

Necvrnk! Aneb co jsme ti Pepo udělali?

Vložil dne 21.1.2013 – 17:57Žádný komentář | 698 zobrazení
V Rakousich

Zimní soustředění se konalo na chalupě Pepínova kolegy v jednom ze zimních středisek Jizerských hor v Josefově dole. Pepíno, Ája, Eliška a Anežka (zkráceně Koláčci) vyrazili už ve středu a tak k ostatním členům výpravy prosákly informace o místních poměrech. Nejvíc nás zaujala teplota -3 ºC na chodbě, zamrzlý záchod a naprostá nutnost použití sněhových řetězů.

Cziwitzká sekce se domlouvá na pátečním odjezdu v 16:30. V 16:03 volá wayne Romálemu: „Vyber si – buď necháme pokladníka doma, nebo jedeme až v pět.“

V 17:02 nabíráme Romála a vyrážíme na sever. V 17:05 se (m)Áňa ptá kdy už tam budeme. V 17:06 hlásí, že má hlad.

Až k Jičínu cesta ubíhá podle plánu. Navigaci nemáme a tak se musíme spolehnout na paměť, fantazii a šestý smysl. Kousek za Rovenskem pod Troskami nás jistota, že jedeme správně, pomalu opouští. V obci Rakousy nás opustila úplně. My toho ale nedbáme nic. Jsme nadšení a pokoušíme se udělat pár fotek u značky začátek obce. V Železném (dle Romála Železničním) Brodě se napojujeme na ideální trasu a po pár kilometrech přijíždíme do „Josefáče“.

Najít tu správnou chalupu není tak snadné jak se může zdát. Všechny místní názvy nějak souvisí s peklem (penzion Peklo, chata Peklo, sjezdovka Peklo, hotel Peklo, privát Peklo…to je peklo). Naši situaci nijak nevylepšuje ani zlomyslnost místních, kteří nás posílají od čerta k ďáblu. Když už potřetí jedeme kolem kostela! pasažéři vytahují svoje nejlepší hlášky: „No ta sláva!“, „Já jsem ti to říkala!“ a „Kdy už tam budem?“

Na bobech

Konečně jsme na místě. Na zvonku chalupy je napsáno Krutský, což je všeobecně považováno za znamení. Dvě hodiny po nás přijíždí Meggy s Jitkou. Jsme komplet. Jitka je v našem kolektivu nováčkem a tak musí projít rituálem zasvěcení, což není nic jiného než Pepova úchylná, námi oblíbená hra otevřená – zavřená. Po rozluštění hádanky kdy je krabička v které fázi, přichází další Pepínovská klasika – karetní hra Necvrnk.

Chalupa má tři pokoje, kuchyňku, koupelnu s WC a teď již příjemným jedním stupněm nad nulou na chodbě. Záchod od rána splachuje, jídla a pití máme do jara, sněhové a povětrnostní podmínky jsou parádní a tak sobotní odpoledne trávíme společně nedaleko základního tábora: výstup na přehlídku (jak skále s vyhlídkou říkají Eliška s Anežkou), bobování a trénink vnitřního pole.

Odpolední program je rozdělen do několika skupin. Áňa jde lyžovat v doprovodu Lindy a Meggyho, který Áňu už při první jízdě sackoval v endzóně jako Troy Polamalu. Ája, Anežka, Eliška a Romále jsou na chalupě. Pepíno, Jitka a wayne vyráží ne běžky.

Krátká poznámka o průběhu výletu na běžkách

Dalo by se říct, že vše probíhalo dle předpokladů až do šestého kilometru. Pepíno s Jitkou, zásobami tekutin a jídla jsou daleko vepředu. Wayne kryje skupině uprchlíků záda s odstupem několika minut. Na šestém kilometru položí Pepa polomrtvému waynovi otázku: „Jak velkej seš magor?“ a hůlkou ukazuje na krpál v lese.

Jitka a Pepíno na Jizeře

Záznam z waynovi černé skříňky: A tak se skupina výletníků vydává na pochod smrti. Po více než hodinovém stoupání strmým kopcem, hustým hvozdem a hlubokým sněhem odhazujeme běžky a pokračujeme pěšky až na vrchol druhé nejvyšší hory české části Jizerských hor Jizery (1122 m n.m.). Cesta zpět dolů lesem na běžkách je snad ještě horší než výstup nahoru. Nakonec se přeci jenom dostaneme na lyžařskou trasu a dál už je to dětská slavnost. Celkem jsme ujeli a ušli asi 16 km.

Večer na chalupě je věnován stolním hrám. Začínáme myškami a želvičkami pro děti, následuje bezva hra Sabotér, hádání příběhů a český film. Finiš opět patří Necvrnku.

V neděli si k snídani dáváme patočku (vánočku) a vyrážíme na svah. Koláčci bobují, Áňa lyžuje, Jitka a wayne zkouší pod vedením Meggyho snowboard a Linda to všechno točí. Romále se ujal funkce topiče a zůstal na základně.

Po obědě zabalíme, uklidíme, rozloučíme a vyrážíme k domovům.

Díky panu Krutskému za půjčení chalupy. Pepínovi za celkovou přípravu a výlet na běžkách.

Byl to moc fajn víkend.

Účastníci prvního zimního soustředění WW: Pepíno, Ája, Eliška, Anežka, Meggy, Jitka, Romále, Lin, Aneta a wayne

Dnes (21.1.2013) všechny tři posádky hlásí hladké přistaní v Brně, Morašicích i Cziwitzách.

Přiravuji fotky a videa. Těšte se!

WW na přehlídce

WW na přehlídce | Josefův Důl 2013

/a

Zanechat komentář

Držte se tématu. Žádný spam. Díky!!!

Máme povoleny avatáry (obrázek, který Vás reprezentuje). Chcete-li získat svého vlastního celosvětového avatára, zaregistrujte se na Gravatar.